Žmonės | Visi mes žmonės

IŠŠŪKIS

Atnaujinęs dizainą ir įsileidęs šviežius herojus į savo puslapius, žurnalas „Žmonės“ siekė prisistatyti iš naujo. Mūsų užduotis buvo sukurti įvaizdinę kampaniją, pasakojančią apie vertybes, kuriomis žurnalo komanda vadovaujasi kurdama kiekvieną naują numerį. Kaip parodyti, kad žvaigždės, žurnalo veikėjai, yra arčiau skaitytojų, nei atrodo iš pirmo žvilgsnio?

SPRENDIMAS

Pradėjome nuo naujo šūkio – „Visi mes žmonės“, primenančio, kad idealių – nebūna. Tuomet TV klipui ir spaudos maketams pakvietėme pozuoti gerai pažįstamus veidus iš skirtingų – meno, sporto ir verslo sričių. Tų, kuriuos idealizuojame, prašėme parodyti daugiau žmogiškumo ir atsiskleisti situacijoje, kuriose jie dažniausiai klysta. Su kiekvienu herojumi kalbėjome apie tai iš anksto ir kartu atrinkome situacijas, kuriose jie jaučiasi nemokšiškiausiai. Kad parodytume, jog kuriant kampaniją režisūros beveik nebuvo – spaudos maketus fotografavome su juostiniu fotoaparatu. Rezultatas išsiryškino tik kitą dieną.